Monday, March 17, 2008

Sesuatu Yang Baru




Salam kepada semua rakan seperjuangan...


Maaf la korang, aku tak sempat nak menghabiskan cerita aku kat bawah tu...mungkin dlm 2 or 3 hari lagi siap kot...sebenarnya cerpen tu aku nak kene submit 20hb nie...
Bersengkang otak jugak la aku nak siapkannya...Slalunya kalau aku mengarang cite ni asik tergantung jer...Pending jer...

Tapi kali ni aku terpakse...huhu...Padan muke aku!!!
Korang jangan suke pulak...Sekurang2nya aku dh de bakat menulis...
Biarpun tak seindah bahasa A.Samad Said...hihi...
Tp bakal pengganti die...InsyaAllah...

Cerpen tu bukan suke-suke je nk bg korang bace...tp ade bende yg aku nk sampaikan kat citu...
Susah beb nak mengayat...naik pOning kpale aku nie...
Korang bace, hayati dan pahamkan...klo tak paham jgn buat-buat paham...
Tu yang susah...klo tak paham cari la budak yg name Syarifah Nadzrah...huha...
Mintak penyelesaian dari die, biar terjawab segala kekosOtan korang....Amacam?? Skadar sempat la katekan...

Slamat membace ye...!!







<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

0 comments:

Love is...
© SeKaDaR sEmPat =P - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace