Friday, February 6, 2009

:: aKu m0h0n skaLi LaGi ::

Bertemu kembalii..agak lama rasany aku tak mengisi kek0s0ngan di bl0g ni..keadaan tak mengizinkn..barangkali..saat ini pun aku masih terlantar di atas katil ditemani lihaf yg emp0k..asyikk..!Minggu ni kesihatan betul-betul terganggu..Mugkin ianya sebagai kafarah di atas sgala d0sa yg telah aku lakukan..
ighfirlii Ya Rabbii..

Cuti semester yg panjang begini semestiny menyer0n0kkan..biase laa..cutii..inilah masany tuk aku bersuka ria..mrayap..mencuci mate..dan sbagainy..adakalany iany memb0sankn!! Mane tidakny..p0ket dh kering..pendek lah langkah..jd, lihaf la teman sjatiku..lbh2 lg di musim sejuk begini..asyikk..!

Ermm..di dlm keser0n0kan dan keb0sanan ini sebenarny, aku tlh membawa diriku jauh dr kelalaian..lalai dlm hari-hariku..lalai dlm anganku..lalai akn matlamatku..lalai kpd tanggjwbku sbgai se0rg penuntut..lalai akn harapan ibu dan ayahku..
Ya Allah..maafkn aku di atas kelalaian ini..
M0h0n es0k dan hari-hari seterusny dijauhkn aku dari kelalaian ini..
Aku m0h0n...

0 comments:

Love is...
© SeKaDaR sEmPat =P - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace