Monday, January 19, 2009

Layan Perasaan Jerr...


cuteny baby kakak nie..ehe..


19/1/2009
3.40p.m



Seharian menelaah kitab 'adab balaghah'..dua madah dlm satu paper..bayangkn la..nk terbelit lidah aku mengulang hafalan ni..lebih2 lg adab..skejap aku d0k berkhutbah n skejap pastu aku bersyair plak..rmmt naik pusing..lawak2..Mcm2 lagu aku test. Tapi piCing tak lari ea..K0n0n2 nye itulah cara mudah nk hafal syair..brangan je lebih. Last2 lagu d0ream0n ust.Hanif g0k aku pakai..cayalah ust..! Teringat kate 0rg tue, 'mst kitab sha dh lunyai kan?..d0k mngadap kitab tu je..mane tidakny..' Haha.. Agak tersentuh jgk arr..

Maafla..aku ni hati tisu..tak seperti batu.
Papepn kate2 tu aku amek p0sitif. Jgn risau k..akan ku mant0pkn lagi tuk madah ni..i'm luviN it!!
Barusan td,sedang aku melayan perasaan aku..satu mesej masuk.. Ibu?? Yup..mesej dr ibuku..Gumbira tak terkate..
Ape yg sedang ibu aku lakukan skarg ni ek..haa!! Pastinya menyiapkan persediaan mengajar utk es0k hari..sudah semestiny..
Ok lah..aku nk sambung blajar..paper 21 ni. Debaran makin terase beb! D0akn aku berjaya..slm permisi..jumpe lagii..bubuuiiii..

0 comments:

Love is...
© SeKaDaR sEmPat =P - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace