Sunday, May 10, 2009

:: sLaMat HaRi iBu ::



Org kate aku lahir dari perut, ibu...
Bila dahaga yg susukan, ibu...
Bila lapar yg suapkan, ibu...
Bila keseorangan yg sentiasa disampingku, ibu...
Kata ibu, perkataan pertama yg aku sebut ma!!
Bila nangis, org pertama yg dtg, ibu...
Bila nak bermanja aku dekati, ibu...
Bila nak bergesel, aku duduk sebelah ibu...
Bila sedih yg boleh memujukku, hanya ibu...
Bila nakal yg memarahi aku, ibu...
Bila merajuk, yg memujuk cuma, ibu...
Bila melakukan kesalahan, yg paling cepat marah, ibu...
Bila takut, yg tenangkan, ibu...
Bila nak peluk, yg selalu aku peluk, ibu...
Aku selalu teringatkan ibu...
Bila sedih aku mesti tepOn ibu...
Bila seronok, org pertama yg aku nak beritahu, ibu...
Bila bengang aku suke luah pada ibu...
Bila takOt aku slalu panggil, ibuuuuu!!!!!
Bila sakit org yg paling risau adalah ibu...
Bila nak exam org yg paling sibuk juga ibu...
Bila buat hal, yg marah aku dulu, ibu...
Bila ada masalah yg paling risau, ibuu...Y
Yg masih peluk cium aku sampai harini, ibu...
Yg slalu masak makanan kegemaran aku, ibu...
Yg slalu buatkan baju raye aku, ibu...
Yg slalu simpan dan kemaskan barang2 aku, ibu...
Yg slalu puji aku, ibu...
Yg slalu nasihat aku, ibu...



Inilah die ibu saya...


Ini pulak emak vs nenek...

Merekalah insan2 yg teramat disayangi...kasih mereka tiada bertepi...

Emak yg menjaga saya sedari umur 1 thn hingga saya ting.5...

Apepun kasih ibu tak pernah dilupa...kerna ibu yg mengandungkan saya selama 9 bulan...

Dan yg melahirkan saya...Saya sayang ibuuuuuu.........

Anda bagaimana??? Ehehe....

1 comments:

.:: Fiqhi ::. said...

bagus tul anak mak nih....hehehe..

Love is...
© SeKaDaR sEmPat =P - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace