Tuesday, April 14, 2009

:: CiNtA BiSkUt... ::

Cinta biskut...
Kenapa cinta biskut??
Kenapa bukan cinta mOnyet...cinta limau...cinta babun...
Ehehe...saje je mengarut =)
Cintakn manusia, masa berada hanya sementara...
Cintakan Allah...tuk slamanya...
Itulah cinta yg sejati dan hakiki!!

Kenapa cinta biskut??
Ermmm...
Sebelum ni rOommate saya ade beli satu biskut tue...
Dan diberikan pada saya sedikit tuk saya rase...
Ternyata...biskut tu betul-betul menarik minat saya.
Tapi rasenye biase jerr...ehee...jgn mare...

KeesOkannya...
ROommate saya beli lagi biskut tu dan diberikan kepada saya lagii...
Mungkin kerana die lihat saya sukakan bentuknya...
Kerana biskut yg menawan tu, sedap tak sedap saya pun balun laa....
Abis makan kpala jadi pusing dan rase nak ter......muntah plak...

Adusss...knape ekk...
Mungkin kerana memaksa diri...
Ishk...ishk...ishk...
Apepun time kasih rOommate ku yg baik hati...

biskut Luv...eHee...


Cinta biskut...
Cinta yg rapuh seperti biskut...
Adakah ianya bOleh berkekalan??
Kejap ada...kejap takde...
Ermm...tu biskut chipsmOre laa...

Cinta biskut...
Cintamu seperti biskut...
Cintamu rapuh seperti biskut...

Cintamu rapuh seperti biskut...
Kerana tiada pendirian di dalam dirimu...barangkali...
Atau kamu tidak yakin pada cintamu sendiri...
Sehingga menjadikan cintamu rapuh seperti biskut...
Sungguh...

Aku tak mengerti...

Kutafsirkan cinta,
Cinta bukan sekadar memilih rupa,
Atau timbunan harta,
Pangkat, darjat dan bangsa...

Cinta bukan sekadar kulit,
Bagai topeng dgn wajah yg bertukar,
bagai ubat yg menjadi penawar...

Cinta adalah adunan segala,
Ada kimia yg mengindahkannya,
Bukan yg luluh di hujung kaki,
Tersadur dan tersepuh,
Goyah dan rapuh...

Cinta adalah yg luhur dari dalam hati...

0 comments:

Love is...
© SeKaDaR sEmPat =P - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace