Saturday, April 18, 2009

:: Nak tErbaNg JauH........ ::



Hrmmm...
Dah 4 ari saya tak kuar rumah..terperap je kat rumah tue..huhu..
Hari ni baru saya nampak dunie..
Terase seperti seekor burung yg baru saja terlepas dari sangkarnye..
Bebas..terbang..dan terus terbang..Asyik!!


Sminggu yg berlalu ni betul-betul mencabar bagi saya..huhh...
Setiap org pasti akan diuji..Begitu juga saya..Setiap ujian yg dtg saya terima dengan hati yg terbuka..kerana dengan ujian hidup ini akan menjadikan saya lebih kuat..kerana dengan ujian hidup ini akan lebih mendewasakan saya..walaupun adakalanya saya rebah di dalam langkah..saya kecewa..saya hampa..saya sedih..Tapi saya harus bangun..saya harus kuat..


Eemm..Saya sendiri lagii..membawa hati ini jauh pergi..pergi dari segalanya..melenyapkan segala kenangan..menghilangkan segala kekusutan..kabuntuan..keresahan..menghapuskan airmata..


"Ketenangan"..yup!! itu yg saya cari. Saya inginkan ketenangan..
Biarkan saya sendiri..biarkan saya bawa diri ini..Bukan maksud saya untuk menjauhi..bukan maksud saya untuk melarikan diri..bukan juga maksud saya untuk membenci..Tetapi hanya dengan cara ini dapat mengubati hati saya..
Sungguh..Kerna hanya Dia sahaja yg Maha mengetahui..Maafkan saya..







0 comments:

Love is...
© SeKaDaR sEmPat =P - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace